לתיאום שיחת ייעוץ

יועץ בטיחות וכיבוי אש: אין מקום להתפשר

אישור יועץ בטיחות אש הוא הכרחי ואף חובה בעבור עסקים או מבנים אשר בטוחים שהדרך הטובה ביותר למנוע את השריפה הבאה הוא באמצעות שימוש בציוד כיבוי ייעודי לדוגמת גלאי עשן, ספרינקלרים ומערכות כאלו ואחרות המצילות חיים ברגעי אמת.

מה הם השירותים שתקבלו במסגרת הייעוץ שלנו?

ייעוץ בטיחות אש הוא מלאכת מחשבת של ממש, כך אנחנו גם מתייחסים אליו. במסגרת ייעוץ בטיחות אש יבצע איש הבטיחות מספר פעולות שונות:

  • פעולות הדרכתיות – להדריך את בעלי העסק ואת העובדים בכל האמור למערכות הבטיחות ותפעול נכון של כל המערכות הרלוונטיות.
  •  תכנון – תכנון של תוכנית בטיחות מפורטת למבנים קיימים ואף למבנים בהקמה יחד עם תכנון הנדסי של מערכות ייעודיות.
  • עבודה אל מול גורמים רלוונטיים – טיפול וייצוג מלא אל מול שירותי הכבאות, כמו כן לטפל בכל הדרישות הרלוונטיות על מנת לקבל היתרי עסק או בנייה.
  • ליווי לאורך כל התהליך – התהליך לא נגמר אך ורק בייעוץ התחלתי ותכנון, מדובר בתהליך מתמשך אשר במהלכו יועץ כיבוי האש ילווה את היזם אל מול הרשויות עד סוף התהליך וקבלת האישורים הרלוונטיים.

או

מי זה ומהו יועץ בטיחות אש?

יועץ כיבוי, או לחילופין יועץ בטיחות אש הוא אדם בעל ניסיון והסמכויות הרלוונטיות אשר תפקידו לתכנן, לחשב ולסקור את החלל ולטפל בכל ממצאי הבטיחות החריגים, יחד עם טיפול במערכות והתקנת מערכות כיבוי אש מתקדמות.

למעשה, אפשר להגיד בביטחון מלא שאי אפשר להתעלם מתפקידו של יועץ בטיחות אש. לרוב, אדריכלים, קבלנים ומנהלי קבוצות רכישה שונות לא מבינים את תקנות כיבוי האש בצורה מושלמת וכתוצאה מכך נוצרים ליקוים ואף התקנה שגויה של מערכות גילוי וכיבוי האש.

יזמים, בעלי עסקים ואנשי עסקים משתמשים בשירותיו של יועץ כיבוי אש על מנת להפחית את נזקי השריפה ואף למנוע מבעוד מועד.

אייקון סקר בטיחות אש

אישור נגישות מלא והכנת תיק שטח למבנה

אייקון הוצאת רישיון לעסקים

סקר סיכונים למבנה

אייקון אישור קונסטרוקטור ויעוץ בטיחות
הכנת תיקי שטח

יועץ בטיחות בכיבוי אש: TOTAL

TOTAL – אדריכלות, הנדסה והיתרי בנייה היא חברה אשר חורטת על דגלה לספק מענה מקיף ובהתאמה אישית לכלל לקוחותיה. לאורך שנות עבודותיה צברה חברת טוטאל ניסיון רב וידע עשיר אשר הופך אותה לבחירתם של יזמים ובעלי עסקים רבים. כיום החברה מספקת מענה ללקוחות הן בשוק הפרטי, העסקי אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום!

לקבלת ייעוץ ראשוני מקצועי ללא התחייבות אנא צרו קשר או חייגו עכשיו

בין שירותי הייעוץ שלנו תמצאו גם

מידע מקצועי נוסף

ייעוץ בטיחות מקצועי
בטיחות

משרדי טוטאל מספקים מגוון שירותי בטיחות בליווי אישי של הקונסטרוקטור, יורם כליפה. השירותים ניתנים בגישה של "הכל תחת קורת גג אחת" – כאשר גם ייעוץ

קרא עוד »
תכנון והוצאת היתרים על פי מבנה הבית והבריכה ועל פי תנאי השטח
אדריכלות והיתרים

משרדי טוטאל מספקים מגוון שירותי אדריכלות, בליווי אישי של הקונסטרוקטור, יורם כליפה. השירותים ניתנים בגישה של "הכל תחת קורת גג אחת" – כאשר גם התוכניות

קרא עוד »
מה זה קונסטרוקטור? מהם תפקידיו?

מי הוא הקונסטרוקטור ומהם תפקידיו? קונסטרוקטור הוא מהנדס / הנדסאי אשר בידיו סמכויות לתאם ולתכנן ולאשר את מהלך הבנייה של הפרויקט הלכה למעשה. הקונסטרוקטור עוסק בכמה היבטים של

קרא עוד »
יורם כליפה

לתיאום שיחת ייעוץ:

צרו קשר: