לתיאום שיחת ייעוץ

הוצאת רישיון לעסקים – יורם כליפה

הוצאת רישיון לעסקים: איך מתחילים?

בישראל מדי שנה נפתחים עשרות אלפי עסקים אשר חייבים בהוצאת רישיון עסק לשם הפעלתו החוקית. קיימים לא מעט עסקים על פי חוק רישוי עסקים תשכ"ח-1968 אשר דורשים צו רישוי עסקים.
אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות בנוגע להוצאת רישיון עסק, בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של טוטאל החליטו לעשות לכם מעט סדר בבלאגן.

רישיון עסק: מה זה אומר בעצם?

כיום קיימים לא מעט עסקים אשר צריכים ברישיון עסק לשם הפעלתם על פי חוק רישוי עסקים תשכ"ח – 1968. רישיון העסק ניתן על ידי העירייה או הרשות המקומית לאחר שהוכח כי העסק פועל לפי התקנות והחוקים של חוק רישוי עסקים.

בקשה לרישיון עסק: מתי עליי להגיש בקשה?

למעשה, לפי צו רישוי עסקים(עסקים טעוני רישוי) לשנת תשע"ג-2013 אנו יכולים לראות עשרה תחומים עיקריים בהם יש צורך בהוצאת רישיון עסק.
● מים ופסולת
●  רכב ותחבורה
● שירותי שמירה, אבטחה וליווי
● נופש, ספורט ותענוגות ציבוריות
● מזון
● עסקים העוסקים בבריאות, רוקחות וקוסמטיקה
● מסחר
● תעשייה
● עסקים מבוססי דלק ואנרגיה
● חקלאות

מי פטור לגמרי מהוצאת רישיון עסק?

ברשימה האחרונה הבאנו למעלה מ – 10 קטגוריות שונות אשר מן הסתם מתחלקות לתתי קטגוריות של עסקים החייבים ברישיון עסק. יחד עם זאת, ישנם עסקים רבים אשר על פי החוק לא צריכים רישיון עסק לשם הפעלתם.
לצורך העניין עסקים של בעלי מקצועות חופשיים, פרילנסרים, משרדים או קליניקות לא מחייבים רישיון עסק – (מתווכים, יועצי משכנתאות, עורכי דין, רופאים וכו'….)
אגב, גם חנויות ביגוד אשר לא כוללות צעצועים או מזון יכולות לפתוח ללא רישיון עסק בהנחה ומדובר על שטח הקטן מ 800 מ"ר.

אי עמידה בתנאים – עמידה לדין

למעשה, לא מדובר במסמך "Nice To Have" אלא במסמך חוקי לכל דבר לשם הפעלת העסק שלכם. בהנחה ואתם פועלים ללא רישיון עסק או לחילופין תם תוקפו אתם עוברים עבירה פלילית. לכן, תוכלו לעמוד לדין ולהסתכן במספר דברים:

● סגירת העסק
● עונשי מאסר
● קנסות גבוהים

הוצאת רישיון לעסקים עם TOTAL

הוצאת רישיון לעסקים יכולה להיות לפעמים מעט מסורבלת, אך אם עושים זאת נכון אין סיבה שהיא תהיה ככה בכלל – בדיוק בשביל זה TOTAL נמצאים פה!
TOTAL – אדריכלות, הנדסה והיתרי בנייה היא חברה אשר חורטת על דגלה לספק מענה מקיף ובהתאמה
אישית לכלל לקוחותיה. יורם כליפה הוא קונסטרוקטור ויועץ בטיחות אשר צבר לאורך שנות עבודותו ניסיון, מוניטין וידע רב אשר גרמו לעשרות לקוחות להפוך את טוטאל לבית השני שלהם.
כיום החברה מספקת מענה ללקוחות הן בשוק הפרטי, העסקי אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום!

לקבלת ייעוץ ראשוני מקצועי ללא התחייבות אנא צרו קשר או חייגו עכשיו: 

09-9584958

יורם כליפה

לתיאום שיחת ייעוץ:

צרו קשר: