לתיאום שיחת ייעוץ

ייעוץ בפתיחת עסקים – ליווי כולל ומקצועי TOTAL

פתיחת עסק היא תהליך שדורש משאבים רבים, כל מי שהקים עסק יודע עד כמה חשוב לדעת כי קיימים חוקים רלוונטיים וכל מי שפותח עסק חייב להתנהל על פיהם. זאת כדי שפתיחת העסק וההתנהלות תהיה כנדרש בחוק ובהתאם לנהלים. 

אמנם לא כל אזרח שמעוניין לפתוח עסק מכיר את החוק ואת פרטיו, לא כל אחד יודע מהו התהליך הנדרש וכיצד יש לפעול. לשם כך הדבר הנכון הוא לקבל ייעוץ וליווי בפתיחת עסק מגורמים מקצועיים בתחום.

תוכן עניינים

מידע נוסף ושירותים של חברת TOTAL

על חוק רישוי עסקים

אחד החוקים שרלוונטיים הינו חוק רישוי עסקים התשכ"ח. מטרת החוק היא להבטיח את איכות הסביבה ולמנוע מפגעים או מטרדים, למנוע סיכונים שמאיימים על שלום הציבור ולהבטיח מפני מקרי התפרצות או שוד. כמו כן משפר החוק את הבטיחות של הנמצאים בסביבת העסק או בתוכו, מונע סכנות זיהומיות, הדבקות מבעלי חיים ומניעת נזקים מדשנים, תרופות ומקורות מים. החוק מקדם את בריאות הציבור כולל קיום תנאי תברואה הולמים, קיום ההנחיות שקשורות לתכנון ולבניה וכן לשירותי כבאות.

חוק רישוי עסקים, מהו?

החוק קובע אילו עסקים טעונים רישוי עסק וכן קובע מהם הפרמטרים לקבלת הרישוי. במידה ובעל עסק הפר את התנאים של רישיון העסק, הוא ייקנס והעסק עשוי להיסגר כתוצאה מכך. במרבית המקרים רישיון עסק ניתן לעסק שנרשם ועמד בדרישות הרלוונטיות לקבלת רישיון. זאת בהתאם לסוג העסק ולמספר המועסקים וכן בהתייחסות לפרטים נוספים. הרישיון ניתן כאות לכך שהעסק נקט בכל האמצעים והפעולות הנדרשות כדי לאפשר הפעלה תקינה של בית העסק.

לקראת פתיחת עסק: איך מקבלים רישיון?

אם אתם שוקלים לפתוח עסק ואתם מגלים כי מדובר בתהליך מורכב שכולל פנייה לגורמים שונים, כדאי שתשימו לב –  ניתן לקבל ליווי מקצועי ועזרה יעילה על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום. זאת כדי להוביל את פתיחת העסק שלכם בדרך הבטוחה והיעילה ביותר. מה שיכול לקצר לכם את הדרך, לייעל את התהליכים ולהביא אתכם לשלב קבלת הרישיון באופן מהיר וקל.

מצבים שונים בקבלת רישיון לעסק

יש להבדיל בין סוגים שונים של רישיונות לעסקים. יש רישיונות קבועים ויש זמניים. כמו כן יש לציין כי תהליך קבלת הרישוי משתנה בין תחומי עיסוק שונים של בית העסק. כמו כן יש הבדלים מובהקים בין קבלת רישוי לעסק חדש לבין חידוש רישוי לעסק קיים.

האם לעסק יש רישיון?

משרד הפנים מפרסם אילו סוגי עסקים טעונים רישוי. בין היתר אלו עסקים בתחום המזון, בתי מלאכה, מפעלים, מקומות לעינוג ציבורי ועוד. כאשר לקוח מבצע עסקה בעסק שהינו רישיון, הוא יכול להיות בטוח כי נעשו בבית העסק כל הפעולות הנחוצות לשם קידום הביטחון של השוהים במקום ושל המשתמשים במוצרים. התקנת מערכת לכיבוי אש, בטיחות המבנה, תנאי תברואה נאותים, מניעת מטרדים סביבתיים ועוד. על פי חוק בעל העסק נדרש להציג את רישיון העסק במקום בולט בבית העסק.

ליווי בפתיחת עסק - כל המומחים במקום אחד

אכן, פתיחת עסק הוא אתגר משמעותי וממושך. אך כאשר יש לצידכם אנשי מקצוע מומחים ומתאימים, תוכלו לצלוח את התהליך באופן הנכון והיעיל ביותר. באתר שלנו תמצאו את כל אנשי המקצוע שיכולים לסייע לכם במהלך התהליך. אז במקום לבזבז זמן על חיפושים, במקום להתלבט ולא להיות בטוחים אל מי אתם צריכים לפנות בשלב הנוכחי בו אתם עומדים בשלבי פתיחת העסק, בואו למצוא אצל 
TOTAL שירותי קונסטרוקציה ובטיחות את המענה המקצועי והטוב, זה שיקפיץ אתכם בקצב משביע רצון לשלב הבא בפתיחת העסק שלכם.

יורם כליפה

לתיאום שיחת ייעוץ:

צרו קשר: